Potovanje skozi dobe poteka malce drugače kot v AOE. Za napredovanje v naslednjo dobo moramo najprej narediti neke vrste izboljšave, upgrade. Prve možne izboljšave, kamor vlagamo dobrine so povezane z vojsko, in nam dovoljujejo večje število enot (population limit). Potem so tu izboljšave ki vam omogočajo večjo razvitost, več dobrin, več mest, znanstvene raziskave...Teh izboljšav morate narediti najmanj 10, da lahko vstopite v naslednjo dobo.
Za osvojitev sovražnega mesta pa nam ni treba razsuti vseh stavb, le "energijo" glavne stavbe (oziroma mesta) spravimo na nič, ga preplavimo z vojaki in mesto je naše. Skoraj. Počakati moramo namreč da se odšteje timer, saj v tistem času lahko sovrag naredi udarec nazaj in vam mesto iztrga iz rok. Če mu spodleti, ga mora pač "jovo na novo" osvajati. Zanimivo in predvsem domiselno. Nasploh je tale zadeva z mejami in mesti ena boljših potez avtorjev, in prav lahko bi iz igre naredila veliko uspešnico. A ni vse tako lepo...
Klikni na sliko za večjo različico |
Glavna zamera leti na preveč masovne dvoboje. Avtorji so sicer vdelali sedaj že nepisano pravilo pri strategijah, sistem kamen-papir-škarje, a kaj ko pomaga bore malo. Ko namreč poskrbimo za vse nujne potrebščine, si lahko le postavimo 5 stavb za ven-metanje vojakov in čakamo, da se naredijo. Ko jih imamo dovolj, napademo. Računalo seveda počne isto (na težjih stopnjah), a zdi se mi, da avtorji niso računali na eno stvar, ki naredi igro dokaj zahtevno. Namreč, da ima računalo neskončno rok. Obenem dela vojake, jih premika, skrbi za širitev ozemlja in postavljanje stavb itd... Na drugi strani imamo mi le eno roko (ok, dve, ampak eno miško:). Nujno je, da tudi ko se boriš, delaš vojake, malce neprijetno pa je skakati iz fronte nazaj v mesta, sploh zato, ker sovrag ne neha napadati, ko enkrat začne. Kot bi mu babica na lotu zadela dobavo vojakov do konca življenja! In tu je torej glavni problem, da igra izgubi svoj čar. Hitro skozi dobe, zgradi veliko stavb za vojake in klikaj na gumbek create solider.
Klikni na sliko za večjo različico |
Najbrž mi ni treba omenjati, da zavoljo tega hudo trpi strateškost v samem boju, ki je zaradi take množice zelo nepregleden. No, če sem že začel z napakami naj tudi nadaljujem. Zgodilo se mi je, da sem trikrat zapored bil bitko na isti mapi. Ali je lahko sploh še kaj bolj dolgočasnega? Tudi samih načinov bitke je bore malo, oziroma tako malo da manj že težko. Na začetku, ko imajo nekaj dežel v oblasti banditi, jim jih vzamete, tako da baze ne gradite.